Grupy zapewniają dach nad głową, samowystarczalność oraz bezpieczeństwo.
Streszczony opis:
- Każdy może dołączyć do dowolnie wybranej przez siebie grupy, choć nie ma takiego obowiązku.
- Grupy mają swoje specjalizacje.
- Mentorem może być profesjonalista lub zaawansowany, choć pierwszeństwo ma zawsze profesjonalista.
- Opowiadania dla grupy inicjuje TYLKO mentor lub jego zastępca.
- Każde opowiadanie powinno być oznaczone odpowiednim znakiem (♦ ♥ ♣ ♠).
- Za każde dostaje się bonusowe 3 punkty.
- Grupa istnieje, choć jest nieaktywna, jeśli nie ma mentora.
♠ Zarządztwo — Pik ♠
Lestat nie da sobie sam rady z prowadzeniem całej Gildii. Potrzebuje swoich doradców, specjalistów od zdobywania znajomości oraz korzystania z nich. Mistrzów eksploracji terenu, znajdowania gniazd potworów i zawiadamiania o tym reszty Gildii Łowców. Istny punkt strategiczny, kontrolujący pracę reszty grup oraz ilości zasobów. W dziale zarządzania powinny znaleźć się osoby bezkonfliktowe i komunikatywne. Chętne do udzielania informacji oraz pomocy, nawet do sprzątania po bałaganie zostawionym przez innych, początkujących towarzyszy.
Mentor (1/1): Shen
Członkowie grupy (1/5): Georgina
♥ Medycyna — Kier ♥
Można myśleć, że łowcy w podeszłym wieku to słabi łowcy. Nie jest to jednak prawda. Służą swoim doświadczeniem oraz mądrością... Nie mieliby szansę dotrwania do tak sędziwego wieku i szerzenia swojej wiedzy, gdyby nie wsparcie medyków. Bycie łowcą to ciągłe urazy. Stan zagrożenia życia lub zdrowia. Nikt nie powiedział, że będzie najłatwiej. Właśnie po to, by trochę zmniejszyć te problemy, służą łowcy specjalizujący się w medycynie. Powinni być na każde zawołanie, gotowi na najbardziej absurdalną ewentualność, nawet jeśli oznaczałoby to zarwanie kolejnej nocy z rzędu. Okazjonalnie zajmują się również uprawą pola.
Mentor (1/1): Shiranui (tymczasowo)
Członkowie grupy (1/5): Conna
♦ Cechy — Karo ♦
Cechy to stowarzyszenia rzemieślników. Mistrzów w swoim zawodzie. Zajmują się wytwarzaniem odzieży, ekwipunku oraz ogólnie pojętego rynsztunku. Wszystko, co kojarzy się z manufakturą, powinno znaleźć się wśród cechów. Bogata kolekcja w ich namiocie cieszy oczy. Jeśli masz szczególną smykałkę do umiejętności manualnych, powinieneś zasilić szeregi rzemieślników. Z całą pewnością poświęcicie wiele wieczorów na ekscytujące rozmowy o nowych konfiguracjach stopów metalu oraz najlepszych sposobów oporządzania drewna.
Mentor (1/1): Saadiya (tymczasowo)
Zastępca mentora (0/1): -
Członkowie grupy (3/15): Rosaline, Camille, Silvana
♣ Łowiectwo — Trefl ♣
Łowcy muszą jeść. Łowcy lubią jeść. Łowcy żyją, aby jeść. Właśnie tę potrzebę (czy też zamiłowanie) spełniają członkowie Gildii z szeregów łowieckich. Tropią zwierzynę, ubijają, a następnie przyrządzają. Kto powiedział, że łowcy nie potrafią przyrządzać wspaniałej zupy? Odpowiadają również za uprawę, co prawda skromnego, warzywniaka. Z drobną pomocą medyków, starają się o stopniowe użyźnienie ziemi. Jest to jednak pracochłonny proces, ponieważ Świszczące Równiny nie są najlepszymi przyjaciółmi ogrodników.
Mentor (0/1): Avrion (tymczasowo)
Zastępca mentora (0/1): -
Członkowie grupy (2/15): Gabriela, Regis
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz