Informacje

01.04.2023: Nowe zadanie! Numer 15

14.03.2023: Odeszły od nas następujące postacie: Diego, Pedro, Zachary

09.03.2023: Nowa postać: Nickolai

08.03.2023: Najlepsze życzenia dla wszystkich kobiet!

07.03.2023: Nowa postać: Gabriela

06.03.2023: Początek wydarzenia "śnieżyca dziesięciolecia"!

01.03.2023: Punkty za luty 2023 zostały przydzielone!

25.02.2023: Pojawiła się mapa wraz z opisem (patrz: lokalizacje).

22.02.2023: Nowa postać: Georgina

16.02.2023: Nowa postać: Silvana

12.02.2023: Nowa postać: Camille

11.02.2023: Nowa postać: Rosaline

01.02.2023: Punkty za styczeń 2023 zostały przydzielone!

16.01.2023: Nowe potwory: wyverna, żmija, tungo

14.01.2023: Nowa postać: Shiranui

10.01.2023: Nowa postać: Pil

05.01.2023: Ponowne uruchomienie bloga! Nowa postać: Lestat de Chuvok

04.01.2023: Nowa lokalizacja: Birme oraz opis Rivotu

03.01.2023: Aktualizacja fabuły. Nowe zadanie (ostatnie): numer 14. Zmiany: Usunięto statystyki na rzecz ogólnych punktów. Stare statystyki wciąż są dostępne u administracji. Kolejne zadania pojawiać się będą tylko przy okazji wydarzeń. Nowa lokalizacja: obóz łowców.

02.01.2023: Zmiany: Całkowicie nowe funkcjonowanie grup! Zapraszamy do dopasowania swoich postaci do każdej z nich!

27.07.2022: Nowa postać: Zachary

01.07.2022: Nowa postać: Regis

26.06.2022: Nowa postać: Dante

12.04.2022: Nowa postać: Cyliad

24.03.2022: Nowa postać: Karniela

20.03.2022: Nowe zadania! Numer 10 i 11

20.03.2022: Nowa postać: Sigrid

10.03.2022: Najlepsze życzenia dla wszystkich mężczyzn!

09.03.2022: Wydłużone zaklepywanie zadań - teraz trwa 72 godziny!

08.03.2022: Najlepsze życzenia dla wszystkich dam!

07.03.2022: Nowa postać: Shen

06.03.2022: Nowa postać: Clayton

06.03.2022: Pierwsze wydarzenie pojawi się gdy na blogu będzie 10 postaci.

05.03.2022: Nowe zadania! Numer 6 i 7

04.03.2022: Nowa postać: Diego

03.03.2022: Nowe postaci: Avrion, Conna, Saadiya oraz Feri!!

03.03.2022: Otwarcie bloga!

Grupy

(Autor obrazka: Klaus Pillon)

Od jesieni 1457 roku grupy stały się najważniejszą cechą świadczącą o przynależności do Gildii Łowców, która od tamtego momentu stopniowo odzyskuje swój dawny prestiż oraz sławę. Oznacza to, że to właśnie one przyczyniają się do stopniowego, znacznie szybszego, postępu wśród umiejętności łowców.
Do grup można dołączyć dobrowolnie. Można również zrezygnować z przynależności do jakiejkolwiek z nich, choć jest to niewskazane. Każda z nich charakteryzuje się specjalizacją w innych dziedzinach, które umożliwiają sprawne funkcjonowanie Gildii oraz jej niezależność.
Grupy zapewniają dach nad głową, samowystarczalność oraz bezpieczeństwo.
Jesienią 1457 roku Gildia Łowców liczyła zaledwie trzech profesjonalistów. To zbyt wąskie grono, by na stworzyć silny system mentorski. Wobec tego zaangażowano do tej roli również zaawansowanych łowców. Mogą oni stracić swoje stanowisko, jeśli pojawi się na ich miejsce jakiś profesjonalista. Do tego momentu jednak jest to jak najbardziej wskazane, aby to zaawansowani byli również mentorami.
Jeśli doszłoby do znacznego zwiększenia liczebności Gildii, rozważana byłaby możliwość powiększenia ilości grup lub dodania dodatkowych mentorów wspierających lub głównych.

Łowcy lubią grać w karty i jest to jedna z najpopularniejszych rozrywek, wobec czego to właśnie one stały się oficjalną symboliką służącą ich rozróżnianiu. Szkolenia przeprowadzane są poprzez serie opowiadań, inicjowane przez samego mentora. Zostaną one oznaczone symbolem przypisanym danej grupie i powinien on pojawiać się aż do końca danej serii.
Ilość serii jest dowolna, zupełnie jak tematyka (choć wskazane by było, aby podczas jej trwania, realizowane byłyby cele grupy lub rozwój ogólny jej członków). Za każde opowiadanie otrzymuje się bonusowe 3 punkty. Odpowiadać na nie może każdy członek grupy dowolną ilość razy. Serie prowadzone są identycznie, jak normalne opowiadania. Warunkiem jest rozpoczęcie ich przez mentora. Wobec tego - grupy nie mają możliwości funkcjonować, kiedy nie mają mentora.

Streszczony opis:

  • Każdy może dołączyć do dowolnie wybranej przez siebie grupy, choć nie ma takiego obowiązku.
  • Grupy mają swoje specjalizacje.
  • Mentorem może być profesjonalista lub zaawansowany, choć pierwszeństwo ma zawsze profesjonalista.
  • Opowiadania dla grupy inicjuje TYLKO mentor lub jego zastępca.
  • Każde opowiadanie powinno być oznaczone odpowiednim znakiem (♦ ♥ ♣ ♠).
  • Za każde dostaje się bonusowe 3 punkty.
  • Grupa istnieje, choć jest nieaktywna, jeśli nie ma mentora.

(Autor obrazka: Klaus Pillon)

♠ Zarządztwo — Pik ♠

Lestat nie da sobie sam rady z prowadzeniem całej Gildii. Potrzebuje swoich doradców, specjalistów od zdobywania znajomości oraz korzystania z nich. Mistrzów eksploracji terenu, znajdowania gniazd potworów i zawiadamiania o tym reszty Gildii Łowców. Istny punkt strategiczny, kontrolujący pracę reszty grup oraz ilości zasobów. W dziale zarządzania powinny znaleźć się osoby bezkonfliktowe i komunikatywne. Chętne do udzielania informacji oraz pomocy, nawet do sprzątania po bałaganie zostawionym przez innych, początkujących towarzyszy.

Mentor (1/1): Shen

Członkowie grupy (1/5): Georgina


♥ Medycyna — Kier ♥

Można myśleć, że łowcy w podeszłym wieku to słabi łowcy. Nie jest to jednak prawda. Służą swoim doświadczeniem oraz mądrością... Nie mieliby szansę dotrwania do tak sędziwego wieku i szerzenia swojej wiedzy, gdyby nie wsparcie medyków. Bycie łowcą to ciągłe urazy. Stan zagrożenia życia lub zdrowia. Nikt nie powiedział, że będzie najłatwiej. Właśnie po to, by trochę zmniejszyć te problemy, służą łowcy specjalizujący się w medycynie. Powinni być na każde zawołanie, gotowi na najbardziej absurdalną ewentualność, nawet jeśli oznaczałoby to zarwanie kolejnej nocy z rzędu. Okazjonalnie zajmują się również uprawą pola.

Mentor (1/1): Shiranui (tymczasowo)

Członkowie grupy (1/5): Conna


♦ Cechy — Karo ♦

Cechy to stowarzyszenia rzemieślników. Mistrzów w swoim zawodzie. Zajmują się wytwarzaniem odzieży, ekwipunku oraz ogólnie pojętego rynsztunku. Wszystko, co kojarzy się z manufakturą, powinno znaleźć się wśród cechów. Bogata kolekcja w ich namiocie cieszy oczy. Jeśli masz szczególną smykałkę do umiejętności manualnych, powinieneś zasilić szeregi rzemieślników. Z całą pewnością poświęcicie wiele wieczorów na ekscytujące rozmowy o nowych konfiguracjach stopów metalu oraz najlepszych sposobów oporządzania drewna.

Mentor (1/1): Saadiya (tymczasowo)

Zastępca mentora (0/1): -

Członkowie grupy (3/15): Rosaline, Camille, Silvana


♣ Łowiectwo — Trefl ♣

Łowcy muszą jeść. Łowcy lubią jeść. Łowcy żyją, aby jeść. Właśnie tę potrzebę (czy też zamiłowanie) spełniają członkowie Gildii z szeregów łowieckich. Tropią zwierzynę, ubijają, a następnie przyrządzają. Kto powiedział, że łowcy nie potrafią przyrządzać wspaniałej zupy? Odpowiadają również za uprawę, co prawda skromnego, warzywniaka. Z drobną pomocą medyków, starają się o stopniowe użyźnienie ziemi. Jest to jednak pracochłonny proces, ponieważ Świszczące Równiny nie są najlepszymi przyjaciółmi ogrodników.

Mentor (0/1): Avrion (tymczasowo)

Zastępca mentora (0/1): -

Członkowie grupy (2/15): Gabriela, Regis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz